Tong-Pak-Fu

A place to relax and discuss.
 
HomePortalFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 What illegal things have you done?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Rsx168
Otaku
Otaku
avatar

Number of posts : 100
Registration date : 2007-03-26

PostSubject: What illegal things have you done?   Thu Apr 12, 2007 8:19 pm

Well post all the illegal things you have done.

-Me-
Jwalk, littering, and threatening people.
Back to top Go down
View user profile
awwe
Otaku
Otaku
avatar

Number of posts : 212
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Thu Apr 12, 2007 11:34 pm

hmm i say jwalking littering swearing at people and threatening them, ummm buying a bus fare ticket from some guy lolz umm i guess cheating??
Back to top Go down
View user profile
Tong-Pak-Fu
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 229
Registration date : 2007-03-24

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Fri Apr 13, 2007 6:03 am

Lol... Kicking ass? Swearing at people, jwalking, haha *CHEATING(what way though?)*, and breaking policies.

_________________
- Latest Sig -


- Favorite Sig -
Back to top Go down
View user profile http://tongpakfu.niceboard.com
awwe
Otaku
Otaku
avatar

Number of posts : 212
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Fri Apr 13, 2007 6:07 am

hmmm is he gonna try to sue us now??
Back to top Go down
View user profile
Fantasystarer
Global Moderators
avatar

Number of posts : 152
Registration date : 2007-03-26

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Sat Apr 14, 2007 4:48 am

LMAO how can he sue us when he committed crimes himself? Have you guys ever tried pissing on some bitchy chick? It was so fun!

_________________
- Latest Sig -

Back to top Go down
View user profile
awwe
Otaku
Otaku
avatar

Number of posts : 212
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Sun Apr 15, 2007 5:12 am

pissing on= uhhh thats mean urinating on or u mean making them mad lolz
Back to top Go down
View user profile
Blue Raine
New Guy
New Guy
avatar

Number of posts : 39
Registration date : 2007-03-24

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Sun Apr 15, 2007 6:22 am

uhhh... oh shit... big list for me. i'll just put up now then add some later...
jay walking... littering... urinating in public... animal cruelty... hmmm... that one time with the rock in public... destruction of city property. oh! does freezing someone's door shut count?
Back to top Go down
View user profile
19canucknut01
New Otaku
New Otaku
avatar

Number of posts : 84
Age : 24
Localisation : CanuckTown
Registration date : 2007-04-04

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Mon Apr 23, 2007 1:05 am

my big one..Piracy.

cmon everyone should have this on your list!
Back to top Go down
View user profile
awwe
Otaku
Otaku
avatar

Number of posts : 212
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Mon Apr 23, 2007 2:54 am

ahh yeah how about bring food into the theatre!
Back to top Go down
View user profile
19canucknut01
New Otaku
New Otaku
avatar

Number of posts : 84
Age : 24
Localisation : CanuckTown
Registration date : 2007-04-04

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Wed Apr 25, 2007 3:45 am

lol i always bring food in a theatre!
m&ms are the best to bring in
Back to top Go down
View user profile
BlUeAnGeL
New Otaku
New Otaku
avatar

Number of posts : 85
Registration date : 2007-04-21

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Sat Apr 28, 2007 6:30 pm

lol is just about everything count?
Back to top Go down
View user profile
Blue Raine
New Guy
New Guy
avatar

Number of posts : 39
Registration date : 2007-03-24

PostSubject: Re: What illegal things have you done?   Tue May 01, 2007 6:15 am

yeah. i gotta agree with BlueAngel, i've spent a while thinkin' about this... and now i'm starting to think that a shorter list would be what illegal things HAVENT i done
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: What illegal things have you done?   

Back to top Go down
 
What illegal things have you done?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» So there are things we can do to improve our eyesight
» Things Remembered Photo Contest *usa only*
» All Things Zelda
» Anybody else ever have embarrassing things happen during M's?
» Are Gamesharks and Codebreakers illegal now?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tong-Pak-Fu :: Otaku's Hangout Place :: Chit-Chat-
Jump to: